reklama

Ďakujem, Slovenská Spotriteľňa!

Včera som dostal blahoželanie. Gratulujú mi k narodeninám. Kto? Slovenská Sporiteľňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Ako som to prekvapenie otvoril, najprv som sa zháčil. Slovenská Sporiteľňa? Veď tam predsa účet otvorený nemám, tak prečo tá ochota k zákazníkovi konkurencie? Po pár minútovom premýšľaní odkiaľ len to moje rodné číslo vyhrabali a hlavne či to bolo úplne kóšér som si konečne spomenul. Pred pár mesiacmi som bol totiž zrušiť jednu z mojich vkladných knižiek, áno tých červenýcb vkladných knižiek ktoré sa za minulého režimu obvykle zakladali akonáhle sa začalo zaguľaťovať bruško potencionálnej mamičky. Jednu som síce zrušil, ale ostala mi ešte jedna, takže predpokladám že som vedený ako už 19 rokov verný zákazník...

Iniciatíva je to síce z môjho pohľadu pekná, keď už nič iné tak aspoň ľudia s Alzheimerom zaručene nezabudnú. Čakám čo vymyslí konkurencia...

Lukáš Jankovič

Lukáš Jankovič

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

www.vizzy.sk Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu