reklama

Pár dní v „malej“ (foto)

Keď sme plánovali tento náš malý výlet za krásami Slovenska, bolo prakticky rozhodnuté, že sa pôjde do Turca, konkrétne do údolia Malej Fatry. Ja, ktorý som, jemne povedané, nie príliš zvyknutý behať po horách som sa tento krát rozhodol, že sa len tak nenechám odradiť. A ani som sa nenechal. A pozrite, čo z toho vyšlo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

- slovenská Wikipédia tvrdí, že Slovensko má celkovo 9 národných parkov. Úprimne ma táto informácia prekvapila, pretože keď som chodil na základku, bolo ich ešte len 7, čo nebolo až tak dávno. Nuž vyzerá to tak, že počet národných parkov sa nám utešene rozrastá. Len dúfam, že to nie je na úkor ich ochrany.

- vybrali sme sa teda do Národného parku Malá Fatra. NPMF patrí k starším národným parkom, bol vyhlásený 1. apríla 1988 (dúfam že to nebol prvoaprílový žart).

- pôvodne som si chcel ja – človek bratislavský na tomto mieste vyliať slzy z biednych spojov, ktoré som zažil na slovenskom vidieku. Nakoniec som sa rozhodol od toho upustiť. Ale ešte predsalen niečo – ako aspoň napísať do trafikonu cez čo ten nešťastný spoj ide, by vás nezabilo... :P

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- fotky s mojou osobou, vám prepáčte v zájme zachovania dobrého mena Malej Fatry neukážem...

Obrázok blogu

Niekto tu chcel studenú sprchu?
(Šútovský vodopád)

Obrázok blogu

Hore sme sa nakoniec nedostali :( (nestihli by sme lanovku)(Chleb (1646 m.n.m.))

Obrázok blogu

Ospravedlňujeme sa týmto ľuďom, ktorým čumíme do dvora...(Zrúcanina hradu Strečno)

Obrázok blogu

Jeden z mnohých úchvatných výhľadov (Chodník smerom na Sokolie (1172 m.n.m.))

Obrázok blogu

Žeby už nový mýtny systém? (V pozadí Veľký Rozsutec (1610 m.n.m.) a Malý Rozsutec (1343 m.n.m.))

Obrázok blogu

Všimnite si tú, akoby sa modliacu postavu v strede. Náhoda? (Tiesňavy pri obci Terchová)

Obrázok blogu

Táto plechová strecha má zrejme záruku do najbližšej víchrice... (Terchová)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Panoráma z rozhľadne pod Malými nocľahmi (zľava) : Veľký Rozsutec (1610 m.n.m.), Stoh (1608 m.n.m.), Grúň (1460 m.n.m.), Chleb (1646 m.n.m.) a Veľký Kriváň (1709 m.n.m.) Foto: Lukáš Krajčír

Lukáš Jankovič

Lukáš Jankovič

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

www.vizzy.sk Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu